MTS ONLINE RADIO ထုတ္လႊင့္မွဴ အစီစဥ္အား
ေခတၱရပ္နားထားပါသည္။သို ့ေသာ္လည္း အၿခားေသာအစီစဥ္မ်ားပံုမွန္အတုိင္း UP TO DATE ၿဖစ္ေအာင္ၾကိဳ းစားေပးလွ်က္ရွိပါသည္။


*အေ၀းေရာက္ၿမန္မာနုိ္င္ငံသားမ်ား
အတြက္ ၿပည္တြင္းၿပည္ပ သတင္းမ်ား ၊က်န္းမာေရး ႏွင့္ ဗဟုသုတရဖြယ္ရာ ေဆာင္းပါး၊ ပညာေပး ၊ ကဗ်ာမ်ား ကို www.myittarshin.com တြင္ ဖတ္ရွဴ နုိင္ပါသည္။*


"MTS Online Radio"

ေမတၱာရွင္ပရဟိတႏွင့္၂၄နာရီအြန္လုိင္းေရဒီယို ဆုိက္ဒ္တြင္ အလွဴအတန္းတုိင္းအတြက္ အမ်ားထံမွအလွဴေငြ "လံုး၀" ေကာက္ခံၿခင္းမရွိပါ။လစဥ္ေၾကးႏွစ္စဥ္ေၾကးမ်ားလည္းမေကာက္ခံပါ။အၿခားေသာပရဟိအဖဲြ ့အစညး္ႏွင့္(သို့မဟုတ္)နာမည္တူပရဟိအသင္း/အဖြဲ ့စည္းမ်ားနွင့္လည္းမသက္ဆုိင္ပါ။အေသးစိတ္သိရွိလုိလွ်င္ မူလစာမ်က္ႏွာေအာက္ဆံုးတြင္ Slide Show ကိုေသခ်ာဖတ္ရွဳၿခင္းၿဖင့္ နားလည္သေဘာေပါက္နုိင္ပါလိမ့္မည္။အရွင္းဆံုးႏွင့္လူတုိင္းလြယ္ကူစြာသေဘာေပါက္ေစရန္ေရးသားေဖာ္ၿပထားပါသည္။မွတ္ခ်က္...ယေန့ေခတ္တြင္ပရဟိတ နာမည္ဟုေခါင္းစဥ္တပ္ၿပီး စီးပြားရွာေနၾကေသာဆုိက္ဒ္ေပါင္းမ်ားစြာရွိေနၾကသၿဖင့္ မိိတ္ေဆြမ်ား မွန္ကန္ေသာအလွဴမ်ဳိးကိုသာ မွန္ကန္စြာေရြးခ်ယ္လွဴဒါန္းႏုိင္ၾကေစရန္ သတိေပးႏွဳိးေဆာ္လုိက္ရပါသည္။


ေမတၱာရွင္ပရဟိတႏွင့္အြန္လုိင္းေရဒီယိုဆုိက္ဒ္တြင္ အခေၾကးေငြႏွင့္ပတ္သတ္သည့္ မည္သည့္ေၾကာ္ၿငာမွလက္မခံပါ။ေၾကာ္ၿငာလက္ခံမွဳၿဖင့္စီးပြားရွာေသာ ဆုိက္ဒ္မဟုတ္ပါသၿဖင့္ သက္ဆုိင္ရာဆုိက္ဒ္မ်ားသို ့သာဆက္သြယ္ၾကပါ။ဤဆုိက္ဒ္တြင္ ေငြေၾကးႏွင့္ပတ္သက္မည္သည့္ကိစၥမွလက္မခံပါ။ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

MTS Online Radio နားဆင္ရန္ Radio Sever Link အသစ္မွာ http://173.255.137.7/MTS ၿဖစ္ပါသည္။(ယခင္ Old Sever Link ၿဖစ္တဲ့ http://209.212.144.155/MTS အားအသံုးမၿပဳေတာ့ပါ)။ေရဒီယိုနားဆင္ရန္ www.myittarshin.com and http://173.255.137.7/MTS တု့ိတြင္အဆင္ေၿပမည့္လင့္ခ္ တခုခုၿဖင့္နားဆင္ႏုိင္ပါသည္။

Video Downloader Software

Web sites & youtube မွ Video မ်ားကို Download ယူရန္အခက္ေတြ ့ေနသူမ်ားအတြက္
>>>>>Download Here <<<<<

Monday, April 16, 2012

ဣႆာအေၾကာင္း

ဣႆာအေၾကာင္း


ျငဴစူျခင္း၊ မနာလိုျခင္း သေဘာတို႔သည္ `ဣႆာ´ ပင္တည္း။ ထို႔ေၾကာင့္ `ဣႆာလွ်ံမႈ၊ လြန္ၿငဴစူ၏´ ဟု ဆိုခဲ့သည္။ သူတစ္ပါး လွေၾကာင္း၊ ဥစၥာေပါေၾကာင္း၊ ပညာတတ္ေၾကာင္း၊ အက်င့္ေကာင္းေၾကာင္း စေသာ ဂုဏ္သတင္းမ်ား ေျပာျပလာလွ်င္ မနာလိုျခင္း (နားမေထာင္လိုျခင္း) နားမေထာင္လိုယံုသာမကေတာ့ဘဲ ``ဇီးကြက္ ေလာက္ေတာ့ ငွက္တိ္ုိင္းလွရဲ၊ သည္လိုယုန္ေတာ့ ခ်ဳံတိုင္းရွီရဲ႕´´ စသည္ျဖင့္ ႏႈတ္ခမ္းစူကာ၊ ပါးစပ္ရြဲ႕ကာ၊ မ်က္ေစာင္းထိုးကာႏွင့္ ေျပာဆိုကဲ့ရဲ႕တတ္ျခင္းသည္ ဣႆာသေဘာခ်ည္းတည္း။ (ေက်းရြာ သားတို႔ ကဲ့ရဲ႕ရာ၌ကား ဒီထန္းသီးမႈတ္မ်ဳိးေတာ့ ဘယ္ထန္းပင္ေအာက္မဆို ေကာက္လို ရႏိုင္တယ္´´ ဟုဆုိေလ့ရွိ၏´´

``ကိုယ့္ထက္သာ မနာလို၊ အႀကံတူ ရန္သူ၊ အလုပ္တူ ျငဴစူ´´ ဟုဆိုရိုးရွိသည့္အတိုင္း ဤဣႆာသည္ အလုပ္တူ၍ ကိုယ့္ထက္သာ ေနသူ၏ အေပၚမွာ ျဖစ္တတ္သည္။ ငါးပိသည္က ေရႊသည္အေပၚမွာ ဣႆာျဖစ္ဖို႔ ခဲယဥ္းေသာ္လည္း ေရႊသည္အခ်င္းခ်င္း၊ ငါးပိသည္အခ်င္းခ်င္း ရဟန္းသံဃာအခ်င္းခ်င္း၊ ဓမၼကထိက အခ်င္းခ်င္း စာခ်ဘုန္းႀကီးအခ်င္းခ်င္း၊ ဆရာေတာ္ အခ်င္းခ်င္း အတင္းေျပာ ကာ ဣႆာျဖစ္တတ္ၾကသည္။ သူ၏ ကံစြမ္း၊ ဥာဏ္စြမ္း၊ ၀ီရိယစြမ္းေၾကာင့္ မိမိထက္သာလြန္၍ တိုးတက္ေနသူကို အတင္းအဖ်င္းေျပာကာ ဣႆာျဖစ္မႈေၾကာင့္ ထိုသူမွာ အက်ဳိးမယုတ္ဘဲ မိမိမွာသာ ပညာရွိတို႔ အထင္ေသးခံရမည့္အျပင္ ဘ၀သံသရာ၌လည္း ယခုထက္ ေအာက္က်ဖို႔ အေၾကာင္းမေကာင္းေသာ တရားတစ္မ်ဳိးျဖစ္၍ စင္စစ္ ပယ္ရွားထိုက္လွပါသည္။

ျမဂူကို မနာလိုေသာ၀က္မ်ား

ဟိမ၀ႏၱာေတာင္ ျမဂူအတြင္း၌ ျခေသၤ့တစ္စီး ေအာင္းေန၏။ ထိုဂူ၏ မနီးမေ၀းမွာလည္း ၀က္အမ်ားေနၾကသည္ ထို၀က္တို႔သည္ျမဂူအတြင္းက ျခေသၤ့ကို ျမင္ေနရသျဖင့္ အၿမဲေၾကာက္ရြံ႕ကာ ျမဂူ၏ အေရာင္ကိုပင္ အျပစ္ျမင္ေနၾက၏။ အခါတစ္ပါး၌ ထို၀က္အမ်ားတိုင္ပင္ကာ ရႊံညြန္ထဲ၌ လူးၿပီးလွ်င္ ထိုညြႏ္ျဖင့္ ျမဂူကို (အေရာင္ မွိန္သြားေအာင္) ပြတ္တိုက္ၾကေလရာ ျမဂူမွာ အေရာင္မညိႈဳးဘဲ တိုး၍ေျပာင္လာေလသည္။ ထို႔အတူ မိမိထက္သာသူကိုမနာလို၍ အေျပစ္ေျပာလွ်င္ မိမိမွာသာ အေနခက္၍ အထက္တန္း ေရာက္ၿပီးသူမွာ တိုး၍သာ ေျပာင္ဖြယ္ရွိေလသည္။

အတၱဳကၠံသန ပရ၀မၻန

စကားေျပာေသာအခါျဖစ္ေစ၊ စာေရးေသာအခါျဖစ္ေစ၊ မိမိကိုယ္ကို ေျမာက္၍ ေျမွာက္၍ (ဂုဏ္ေဖာ္၍) ေျပာဆိုေရးသားျခင္းကို ``အတၱဳကၠံသန´´ဟုေခၚ၏။ (အတၱ = မိမိကိုယ္ကို + ဥကၠံသန ၏ ခ်ီးေျမွာက္ျခင္း) သူတစ္ပါးကို ရႈတ္ခ်၍ (အျပစ္တင္၍) ေျပာဆို ေရးသားမႈကို ` ပရ၀မၱန´´ ဟုေခၚ၏။ (ပရ = သူတစ္ပါးကို + ၀မၻန ရႈတ္ခ်ျခင္း) ထိုတြင္ အတၱဳကၠံသနအမႈ၌ မိမိဂုဏ္ကို သာယာေသာ ေလာဘႏွင့္ အထင္ႀကီးေသာ မာနမ်ားျဖစ္တတ္၏။ ပရ၀မၻန အမႈ၌ကား ယခုျပေနေသာ ဣႆာႏွင့္ မလိုမုန္းထားေသာ ေဒါသသေဘာ ျဖစ္တတ္ေလသည္။

ဂုဏ္ေဖာ္ပံု

စကားေျပာဆိုရာ၊ စာေရးသားရာတို႔၌ မိမ္ိတတ္သိနားလည္းေၾကာင္း၊ မိမိဥစၥေပါမ်ားေၾကာင္း၊ အမ်ဳိးအေဆြႀကီးေၾကာင္း၊ ဘီေအအမ္ေအေအာင္ေၾကာင္း၊ သူမ်ားႏွင့္ ၿပိဳင္ဆိုင္စဥ္တုန္းက မိမိအႏိ္ုင္ရခဲ့ေၾကာင္း၊ ယခုအခါ ေအာက္က်၍ေနရေစကာမူ ေရွးအခါ တုန္းကေရႊထီးေဆာင္းခဲ့ရဖူးေၾကာင္း၊ (ဘုန္းႀကီးျဖစ္လွ်င္) ဘုန္းကံႀကီးေၾကာင္း၊မိမိ၏ ဒကာ၊ ဒကာမတို႔ ပစၥည္းဥစၥာေပါမ်ားေၾကာင္း၊ ရာထူးႀကီးေၾကာင္း၊ မိမိစာေမးပြဲေအာင္ေၾကာင္း၊ ေရႊေငြျဖစ္ေၾကာင္း စသည္ျဖင့္ (ဟုတ္သည္ျဖစ္ေစ၊ မဟုတ္သည္ျဖစ္ေစ) ဂုဏ္ေဖာ္တတ္ ၾကေလသည္။ဤသို႔ ဂုဏ္ေဖာ္ၾကရာ၀ယ္ အဆင္အျခင္နည္းပါးသူတို႔မွာ အထိုက္အေလ်ာက္ အက်ဳိးရွိမည္ ျဖစ္ေသာ္လည္း စဥ္းစားသူတို႔ကမူ ``ဤသူဟာ အူေၾကာင္ေၾကာင္ႀကိးပဲ´´ ဟု အထင္ေသးတတ္ၾကသည္။ သို႔ျဖစ္၌ စကားေျပာရာ၊ စာေရးရာတို႔၌ ဂုဏ္ေဖာ္ျခင္း ဟူေသာ အတၱဳကၠံသန အမႈကို သတိျပဳ၌ ေရွာင္သင့္ေပသည္။

ဂုဏ္ေဖာ္သင့္ေသာအခါ

တစ္ခါတစ္ရံ ဂုဏ္ေဖာ္သင့္ေသာ အခ်က္မ်ားလည္း ရွိတတ္ေသး၏။ ထိုအခ်က္မ်ားကား မိမိဂုဏ္ကို ေဖာ္မေျပာလွ်င္ မိမိအလုပ္ကိုျဖစ္ေစ၊ မိမိစကား မိမိတရားကိုျဖစ္ေစ၊ သူတစ္ပါးတို႔က အထင္ေသးဖြယ္ရွီေသာ အခ်က္တည္း၊ ထိုကဲ့သို႔ အခ်က္မ်ား၌ ကား မိမိဂုဏ္ကို ထိုက္သလို ထုတ္ေဖာ္ရေပမည္။ ထိုကဲ့သို႔ မိမိအလုပ္ မိမိစကားကုိ ေလးစားေစလို၍ ဂုဏ္ေဖာ္ျခင္းကား မာနမဟုတ္ပါ။ မိမိအလုပ္ မိမိစကားကို တြင္က်ယ္ေအာင္ အမႊမ္းတင္တတ္၊ စီစဥ္တတ္ေသာ အသိလိမၼာပင္ ျဖစ္ပါသည္။

ရႈတ္ခ်မႈ

သူတစ္ပါးကို ရႈတ္ခ်တတ္ေသာ ပရ၀မၱနအမႈလည္း သတိမထားတတ္သူ၏ စာအေရးအသား၊ စကားအေျပာမ်ား၌ ေတြ႕ရတတ္သည္။ ၾကားရသူတိုင္းက အထင္အျမင္ေသးေအာင္၊ နိမ့္က်သြားေအာင္ သူတစ္ပါးကို ရႈတ္ခ်ျခင္းသည္ ယုတ္မာဆိုးရြားလွ၏။ သို႔ေသာ္ တကယ္ ယုတ္မာသူကို အမ်ားလူလို႔က ျဖစ္ေစ၊ မိမိႏွင့္ ရင္းႏွိးသူတို႔ကျဖစ္ေစ အထင္ႀကီးေနရာ၌ကား တိုင္းသူျပည္သားတို႔ (မိမိႏွင့္စပ္သူတို႔) အထင္းမွားရေလေအာင္ အခါအခြင့္အလိုက္ ရႈတ္ခ်ထိုက္ေပသည္။ သိုေသာ္ ထိုသို႔ အမ်ားက အထင္ႀကီးးနသူကို အျပစ္ျပဳ၍ ရႈတ္ခ်ရာ၀ယ္ သက္ေသခံမရလွ်င္ မိမိကုိပင္ ရင္းႏွီးသူတို႔ကပါ အထင္မွားတတ္ေသာေၾကာင့္ သတိထား၍ ရႈတ္ခ်သင့္မွ ရႈတ္ခ်ပါေလး။

ၾကားဖူးသည္မွာ- ေက်ာင္းဒကာႏွင့္ ေက်ာင္းအမတို႔သည္ မိမိတို႔ ဘုန္းႀကီးကို ရဟႏၱာေလာက္ပင္ ၾကည္ညိဳေနၾက၏။ အခါတစ္ပါးေသာ္ အလွဴတစ္လွဴ၌ သံဃာစဥ္ရာတြင္ မိမိတို႔ ဘုန္းႀကီးကို မျမင္ရေသာ ေက်ာင္းဒကာသည္ `` ဘုန္းႀကီးေနမကောင္းဘူး´´ထင္၍ ေက်ာင္းသို႔ သြားေလသည္။ ထိုအခါ မီးတင္းကုပ္မွ မီးခိုးထြက္ေနသည္ကို ျမင္၍ ေခ်ာင္းၾကည့္မိရာ ဘုန္းေတာ္ႀကီးကုိယ္တိုင္ ၾကက္ဥေၾကာ္ေနသည္ကို ျမင္ရသျဖင့္ ၾကက္သီးထကာ စိတ္မခ်မ္းမသာႏွင့္ ေက်ာင္းအမကို ျပန္ေျပာေလရာ ေက်ာင္းအမက ``ငါ့ေက်ာင္းဒကာ စိတ္ေဖာက္ျပန္လာေပါ့´´ ဟုစိုးရိမ္၍ ``အရပ္ကတို႔ လာၾကပါဦး၊ က်ဳပ္တို႔ေက်ာင္းဒကာ ဘာျဖစ္လာမွန္းမသိပါဘူ´´ဟု ေအာ္ေလရာ ေက်ာင္းဒကာသည္ လြန္စြာရွက္၍ သက္သက္ အရူးေပ်ာက္သလိုလုပ္၍ ေရာက္လာသူတို႔အား ဘာမွမျဖစ္ေၾကာင္းေျပာျပရေလသည္။ ထို႔ေနာက္ အိပ္ရာ၀င္မွ တစ္ပါ ေျပာျပန္ေလရာ ေရွးနည္းအတိုင္း ေက်ာင္းအမက ေအာိမည္ လုပ္ျပန္ေသာေၾကာင့္ ေက်ာင္းအမကို ေတာင္းပန္ကာ ေနာက္ေနာင္အခါ ဘုန္းႀကီး ၾကက္ဥ ေၾကာ္စားေသာအမႈကို ဘယ္သူ႔ကိုမွ် မေျပာ၀ံ့ေတာ့ေခ်။

ဤသို႔ဆိုလွ်င္အခ်ဳိ႕အျပစ္္မ်ားကို ေျပာျပရာ၍ ေျပာဆိုသူကိုပင္ အရူးအထင္ခံရတတ္ေသာေၾကာင့္ အခါအခြင့္ကိုၾကည့္ကာ ေျပာသင့္မွ ေျပာဆိုရေပမည္။

သို႔ရာတြင္ မိမိအိမ္သား အိမ္သူစေသာ အလြန္ရင္းႏွီးေနသူတို႔ကိုကား (မယံုခ်င္ေနေပေစ) ယုတ္မာသူကို အထင္ႀကီးေနလွ်င္ ႀကိဳတင္၍ သတိေပးထားျခင္းသာ အေျမာ္အျမင္ႀကီးရာေရာက္သျဖင့္ ထိုယုတ္မာသူ၏ အျပစ္ကို ေျပာထားသင့္ေပသည္။

No comments:

Post a Comment

တင္ၿပီးေသာ ပုိ ့စ္မ်ားကို ေအာက္တြင္ Click ႏွိပ္ၿပီးဖတ္ရွဳန္ုိင္ပါသည္။